یاشیل یاپراق

یاشیل یاپراق

تبریز ـ آذربایجان
یاشیل یاپراق

یاشیل یاپراق

تبریز ـ آذربایجان

ائل گلی

عمارت ایل گلی : شاه گلی (استخر شاه) سابق و ایل گلی (استخر مردم) فعلی از گردشگاههای زیبا و دلکش تبریز و ایران است که در جنوب شرقی تبریز ، بر دامنه تپّه ای واقع شده است . ایل گلی ، استخری بزرگ است که مساحت آن 5467 مترمربع می باشد در جنوب آن تپّه ای است که آن را از بالا تا پائین همسطح استخر پله بندی کرده و نهر آبی از آن به طرف پائین روان است . از سمت جنوبی و از وسط استخر خیابانی کشیده شده که استخر را به صورت شبه جزیره ای درآورده است ، و در مرکز استخر ، عمارت باشکوه دوطبقه ای ساخته شده است . در پیرامون استخر از روزگاران قدیم ، درختان کهنسالی سر به هم آورده که انعکاس عکس آنها در آب ، به زیبایی آن محوطه می افزاید. تمام تپّه های جنوبی استخر به شکل بسیار زیبایی چمنکاری و گلکاری شده و در روزهای گرم تابستان استراحتگاه مردم تبریز و مسافران سایر شهرها می باشد .

View Raw Image" jquery1215936560343="13">

ایمیل مدیر: E-mail:samadmehri@gmail.com

 

نظرات 2 + ارسال نظر

قابل توجه شما وبلاگ نویس محترم جهت داشتن وب سایت رسمی رایگان:
گروه نرم افزاری چرتکه مشهد و تهران با کادر ورزیده خود با داشتن گروه نرم افزاری چرتکه و گروه طراحی وب سایت چرتکه اقدام به کارتهای سایت ساز همانند کارت های اینترنت نموده است. شما می توانید با پرداخت فقط 5000 تومان صاحب سایت رسمی خود با دامنه دلخواه خود شوید. گروه نرم افزاری چرتکه هاست با فضای 300 گیگ به کاربران خود می دهد.جهت خرید کارت 5000 تومانی برای ساخت سایت خود کافیست بر روی لینک زیر کلیک نمائید:شماره پشتیبانی برای کارت سایت ساز:

شماره پشتیبانی کارت سایت ساز: 6418 519 0915

www.chortkeh.86ir.ir
و وبلاگ www.mashhadnewspaper.blogfa.com

lمطمئن باشید خرید هاست و دامین و طراحی وب سایت زیبا تقریبا" معادل دست کم 300000 تومان بازاری است ولی با چرتکه قیمت ها را بشکنید و سایت زیبا هماره با فروشگاه اینترنتی و گالری عکس و امکانات فراتر از سایت های رسمی دیگر داشته باشید فقط با 5000 تومان

امیر یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 14:10 http://amir64.blogsky.com

با سلام

وبلاگ آموزش مسائل جنسی و پیشگیری و ناباروری آماده تبادل لینک با وبلاگ شما است در صورت توافق به بنده اطلاع دهید تا لینک شما نیز ثبت شود.

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد